24 Temmuz 2008 Perşembe

Muhabbet kuşunun konuşması

Papağanlar insan konuşmalarını diğer çevredeki sesleri (örneğin kapı zili) çok rahat taklit edebilmektedir. Muhabbet kuşlarıda papağangillerden olduğu için aynı şekilde sesleri taklit etme özelliğine sahiptirler. sizin muhabbet kuşuna konuşmayı öğretmek için yapacağınız şeyler şöyledir.
Bir kere muhabbet kuşu genç olmalıdır genç olanlar yaşlı muhabbet kuşlarına göre daha çabuk konuşmayı öğrenirler.


Erkek muhabbet kuşları dişilere göre daha çabuk konuşurlar. hatta erkek muhabbet kuşları konuşur dişiler konuşmaz diye bir rivayet vardır bunu bilemeyeceğim. MUHABBET KUŞLARININ KONUŞABİLMESİ İÇİN YAPILMIŞ BAZI ÖZEL YEMLER DE VAR. BU YEMLER DİL ALTI YAĞ BEZLERİNİN GELİŞİMİNE DESTEK OLARAK TAKLİT YETENEKLERİNİ GELİŞTİRİYOR DİYORLAR. BEN KUŞUMA BUNLARDAN ALIYORUM. murtik.com ADLI SİTEDE CİDDEN ÇOK UYGUN FİYATA VAR. SİZ DE BURADAN EDİNEBİLİRSİNİZ
Ben muhabbet kuşuma şu yemi alıyorum hep bu internet sitesinden kısa sürede konuşmaya başladı kesinlikle tavsiye ederim buradan satın alın
http://www.murtik.com/gold-wings-konusturucu-muhabbet-yemi-150-gr.html

Erkek muhabbet kuşları dişilere göre daha çabuk konuşurlar. hatta erkek muhabbet kuşları konuşur dişiler konuşmaz diye bir rivayet vardır bunu bilemeyeceğim.

Konuşmayı öğrenmesi için onunla konuşmanız lazım sürekli onla konuşun zaten farkedeceksiniz siz konuşurken sizi can kulağıyla dinleyecektir.

Ona kendi adını öğretebilirsiniz. kendi adını söylemeye başlıcaktır. kendi adınızı öğretebilirsiniz ki bu çok zevkli oluyor :) sizi adınızla çağırır gibi söylüyor dönüp bakıyorsunuz ne var diye :)

1000 kelimeye kadar öğrenebildiklerini söylüyorlar.

Birde sesleri teyb'e kaydedip kuşa dinletme yöntemi var ama ben bunu hiç denemedim bence kendiniz konuşup kuşa öğretmeniz daha iyi zaten biraz ilgilenince konuşmaya başlıyor.

Muhabbet kuşuyla ne kadar çok ilgilenirseniz öğrendiği kelimeler o kadar geniş olucaktır.

Zaten konuşmaya başladımı bir kere diğer kelimeleri daha kolay öğreniyor

Bir konuşmaya başladımı susturamıyorsunuz bunuda söyleyeyim. :)

Özellikle uyuduğunuz odadaysa muhabbet kuşunuz sabahın ilk ışıklarıyla beraber çenesi açılıyor ve "canım" , "aşkım" (artık siz ne öğrettiyseniz) diyerek sizi uyandırıyor :)

5 yorum:

efe dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Özge Sanem dedi ki...

Tırnaklarını nasıl kesebiliriz? Elimize almak onu rahatsız ediyorsa, tırnaklarını kesme konusunda na yapmalıyız?

fatih dedi ki...

benim kuşum cici kuş dior babacık dior.daha fazla kelime öğretmek isitiorum daha çok genç yaşlıda deil çok şey yaptım ögrenmesi için ama bi türlü alışamadı yeni kelimeye lütfen yardım edin!!!!!!

zeyno dedi ki...

benim kuşum mavi renk.dişi ama1yaşına geldiği halde konuşmuyor .lütfen yorum yazın daha9 yaşındayım lütfen yorum yazın lütfen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Muhabbet kuşunu iyi eğiten birisi dedi ki...

Zeyno kuşlar 5-6 ay arası ile konuşurlar Benim bir kuşum vardı öpücük aşkım cicikuş ve kendi adını söylüyordu limon du ismi ama malesef hastalandı gerisini siz tahmin edin ve yeni bir kuş daha aldım şuan sasdece öpücük diyor (= ve zeyno kuş bakmak kolay bir şey deil hele 9 yaşındaki bir kız için sabırlı olmanlazım ama 1 senelikse zor konuşur